Főoldal >  Szolgáltatásaink  >  E-kereskedelem
E-kereskedelem

Legyen az Ön cége egy kisvállalkozás, amelynek egy vásárlói kosár csomagra van szüksége, vagy akár egy nagykereskedelmi vállalat, amely az egész e-kereskedelmi tevékenységét lefedő informatikai rendszer megvalósítását tűzte ki céljául: a GreyMatter jól skálázható e-kereskedelmi moduljai (b2c, b2b) segítségével megbízható megoldásokat kínál Önnek.

Termékek nyilvántartása

A rendszer lehetővé teszi kereskedők számára:

  • tetszőleges számú termékjellemző megadását, (pl. név, cikkszám, leírás, fotó, ajánlott vásárlói közönség...)
  • termékek kategóriarendszerbe sorolását (egy termék több kategóriába is beletartozhat)
  • termékek státuszának a kezelését a készlettől függően (raktárról, küszöbszám alatt, megrendelésre)
  • termékek árának dinamikus kezelését (pl. akciós árak megadása, törzsvásárlói kedvezmény)

 

Termékek visszakeresése és kezelése

A rendszer biztosítja a vásárlóknak:

  • termék-kategóriarendszer böngészését
  • termék keresést tetszőleges jellemző alapján (pl. névrészlet, ár, intervallum, ...)
  • hasonló termékek automatikus ajánlását adatbányászati eszközökkel
  • kapcsolódó termékek ajánlását (akik egy adott terméket vásároltak, mi mást vásároltak még)

 

Vásárlási folyamat

A rendszer biztosítja a vásárlóknak:

  • termékek kosárba helyezését
  • virtuális kosár megtekintését és módosítását
  • a megrendelt termékekhez megjegyzés csatolását
  • a termékek megrendelését felhasználóbarát, könnyen áttekinthető módon
  • szállítási módok kiválasztását
    • helyszíni átvétel
    • házhozszállítás
  • fizetési módok kiválasztását
    • készpénzben átvételkor
    • banki előreutalás
    • bankkártyás
  • a megrendelés státuszának online követését

 

Ügyfélszolgálat és adminisztráció

A rendszer lehetővé teszi a kereskedők számára:

  • a visszatérő vásárlók azonosítását
  • a megrendelések státuszának és a teljesítés folyamatának követését
    • több ügyintéző kezelését
    • az ügyintézők tevékenységének naplózását
    • a bejövő megrendelésekről értesítés kiküldését
    • a vásárlói kommunikációs felület konfigurálását (az e-mailek szövege sablonok alapján automatikusan generálódik)
  • bizonylatszámok (számlaszám, szállítószám, befizetési bizonylatszám, ...) rögzítését
  • utánvételes házhozszállításhoz adatexportot
  • statisztikák megtekintését
    • látogatottsági statisztika
    • forgalmi statisztika
    • vásárlói tevékenység elemzése

 

Felhasználási feltételek, testre szabás, bővíthetőség

A termék adatok felöltése kézzel, vagy a vállalat kereskedelmi rendszeréből történő exportálással lehetséges. A kereskedelmi rendszerből való exportálás esetén csak a webáruházban megjelenő adatok átadására van szükség, a GreyMatter nem igényel hozzáférést a bizalmas vállalati adatokhoz (partnerek, beszerzési árak, ...). A webshop szolgáltatás elindításához termékünk csak a konfigurációs beállítások elvégzését igényli, majd azonnal használatba vehető.

Fontosnak tartjuk, hogy bizonyos funkciókat célszerű a cég profiljához és ügyviteli gyakorlatához illeszteni.

  • Ide tartoznak a termékekről közzétett információk, jellemzők és a termékek keresési módjainak meghatározásai.
  • Külön figyelmet igényel az ügyviteli és adminisztrációs felület, amely a vásárlók számára nem látható, ugyanakkor a hatékony és eredményes működés alapvető feltétele, a pontos és precíz kiszolgálás elengedhetetlen kelléke.
  • A kereső rendszerekben való megjelenés és a rangsorolás optimalizálása (WEBSHOP SEO) szintén csak a testreszabás részeként lehetséges.
  • Az e-kereskedelmi rendszer moduláris felépítésének köszönhetően tetszőleges további funkciókkal bővíthető.